آموزش کاشت ناخن تهران

آموزش کاشت ناخن غرب تهران

آیا کاشت ناخن با مدرک برای شما اهمیت دارد

 

آموزش کاشت ناخن انواع مختلفی مدرک دارد مدرک فنی و حرفه ای ناخن و مدرک داخلی آموزشگاه و مدارک شرکت های تولید کننده ناخن و شرکت های خصوصی

 

تا چند سال پیش و قدیمها تنها راه زیبا‌تر کردن ناخن‌ها فقط استفاده از لاک بود. اما حالا روش‌های مختلفی برای زیبا‌تر دیده شدن ناخن‌های دست و پا وجود دارد. کاشت ناخن یکی از روش‌های با ثبات‌ تر زیبایی به نسبت بقیه روش‌ هاست.

  •  برای کاشت ناخن سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی سوهان کشی میکنند تا جایی که لایه نازکی از ناخن باقی بماند. این کار برای این است که مواد مورد استفاده در کاشت ناخن قرار است جای ناخن اصلی فرد را بگیرد .نباید زیر ناخن مصنوعی برجسته باشد تا طبیعی‌تر به نظر برسد.
  • هر چه ناخن کاشته شده برجستگی کمتری داشته و به ناخن طبیعی شباهت بیشتری داشته باشد در اصطلاح خوب کاشته شده است. فراموش نشود که حرفه ای بودن کاشت ناخن در انجام کاشت ناخن اهمیت بسزایی دارد.
  • وقتی کاشت ناخن کردید باید خیلی مراقب بود تا شکسته نشود. زیرا مواد مصنوعی مورد استفاده در این کار در حقیقت بر روی یک ردیف از سلول‌های دست چسبیده‌اند و در اثر شکسته شدن بافت زیر ناخن به شدت آسیب خواهد دید.
  • هزینه کاشت ناخن در آرایشگاه های مختلف در تهران متغیر است این هزینه به دلیل تورم و قیمت مواد اولیه همیشه در حال افزایش میباشد.
  • هزینه اولیه کاشت ناخن نسبت به هزینه ترمیم آن زیادتر است و میتوان گفت حدودا نصب هزینه کاشت میباشد. حدودا هر دو هفته یکبار به تناسب بلند شدن ناخن‌های اصلی باید روی آن‌ها ترمیم صورت گیرد.
  • مدت زمان کاشت ناخن در آرایشگاه حدودا ۲ ساعت طول می‌کشد.
  • روی ناخن‌های کاشته شده مثل ناخن‌های طبیعی می‌توان از لاک ، مهرناخن و… استفاده کرد ولی ناخن کار خود دیزاین خاصی روی ناخن ها انجام میدهد که نیازی به طراحی ناخن توسط خود شما نباشد .

آموزش کاشت ناخن،کاشت ناخن خوب، هزینه کاشت ناخن ، آرایشگاه کاشت ناخن

 

دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن در تهران

دوره آموزش مبتدی کاشت ناخن در تهران بعد از این که هنرجو با روش های حفظ بهداشت ناخن و جلوگیری از ایجاد قارچ ناخن و کاشت ناخن بدون هوا گرفتن آشنا شد موارد عملی به ایشان آموزش داده خواهد شد. هنرجو روش های کاشت ناخن، مزیت های هر روش، تفاوت های آن ها، نحوه سوهان کشی و حرکت صحیح دست به هنگام سوهان کشی، میزان فشار مناسب و نحوه حرکت دست ها در گوشه های ناخن ها را طی دوره عملی کاشت ناخن، به صورت کامل آموزش می بیند. در این دوره آموزش مانیکور خشک، مانیکور تر، پدیکور، کاشت پایه ، کاشت هلویی ، کاشت میکس ، ریموور، کار با انواع قالب ، کاشت تزیینی، مرمریت و گل خشک سیلک ، طلاکوب ، ماربل آموزش داده میشود  .

کاشت ناخن سایه روشن، کاشت ناخن بنفش ، آموزش کاشت ناخن

دوره پیشرفته آموزش کاشت در تهران

دوره حرفه ای کاشت ناخن تهران هنرجو زیر نظر مربی فنی حرفه ای موارد زیر را آموزش می بیند: • شناخت ساختمان ناخن • آموزش مانیکور روسی • مواد گذاری تک مرحله ای با پودر(وان بال) • کاشت بیبی بومر • کار با پودرهای رنگی و گل برجسته • صدف سازی و گریم ناخن با پودر (قلم و شابلون) • فرنچ های ژورنالی(مرمید، فلاورینگ، حفره، اینتریور دیزاین) • شناخت متریال ژل • کاشت ژل پایه • ترمیم با ژل • لمینت (استحکام سازی ناخن طبیعی) • طرز درست کردن پودر های رنگی دست ساز با اکلیل و شیمر و پاستل گچی

کاشت ناخن غرب تهران

 

 آموزش کاشت ناخن غرب تهران

 

برای کاشت ناخن چه مواد ابزاری لازم دارید؟

 

مواد و ابزاری که برای شروع کار کاشت ناخن نیاز داریم:

ابزار کاشت ناخن ، لوازم کاشت ناخن ، وسایل کاشت ناخن ْ کاشت ناخن غرب تهران

 

ابزار کار کاشت ناخن

 

1_ سوهان برقی و سر سوهان مناسب ( میخی. استوانه ای)
2_ سوهان چوبی. بافر. پولیش
3_ پوشر یا عقب زن
4_ نیپر یا گوشت گیر
5_ کاتر
6_ ناخن گیر
7_ تیپ شیری رنگ
8_ پمپ استون
9_ قلم گراف شماره 6 یا 8
10_گوده کوچک
11_پنبه و پد

 

ناخن کار خوب غرب تهران

 

آموزش کاشت ناخن ، خدمات کاشت ناخن ، آموزش کاشت ناخن ستارخان

 

درآمد کاشت ناخن چگونه است؟

 

کاشت ناخن به لحاظ جدید بودن و و از اینکه تازه در کشور ما جای پا برای خودش باز کرده است بهترین منبع کسب درآمد و مستقل شدن خانم ها از لحاظ مالی میباشد .

 

کاشت ناخن با هزینه مناسب و با کیفیت برابر است با درامد خوب

 

آیا کاشت ناخن برای ناخن کار مضر میباشد؟

 

با توجه به اینکه در کاشت ناخن کلا از مواد شیمیایی استفاده میشود و مواد استفاده شده در کاشت ناخن هم درصد کمی از بعضی مواد شیمایی مضر را در خود دارد بهتر است هوای محیط کارتون همیشه عوض شود و پنجره ای در پشت میز کارتان باشد یا تهریه ای را تعبیه کرده باشید .

 

آیا مدرک کاشت ناخن بین المللی فنی حرفه ای در کشور های دیگر اعتبار دارد؟

 

مدرکی که فنی و حرفه ای برای آموزش ناخن برای هنرجو اعطا میکند برای کاشت نمیباشد برای آرایش و زیبایی ناخن و لاک ناخن و دیزاین و مانیکور و پدیکور میباشد . این مدرک به عنوان کاشت ناخن در کشور های دیگر معتبر نیست . البته بعضی کشور ها همانند کانادا برای کاشت ناخن مدرک از متقاضی درخواست نمیکنند .

 

مرکز آموزش کاشت ناخن غرب تهران

 

آموزش حرفه ای کاشت ناخن ، ناخن کار خوب در ستاری ، ناخن کار خوب در کاشانی
آموزش ناخن کار و مرکز کاشت ناخن در تهران

 

آموزش چگونگی کاشت ناخن ، کاشت ناخن غرب تهران
همه چیز در باره آموزش کاشت ناخن (کاشت ناخن تهران)

 

مدرک کاشت ناخن یانگ نیل ، آموزش کاشت ناخن ، گرفتن مدرک کاشت ناخن ، مدرک کاشت ناخن فنی حرفه ای
مدرک کاشت ناخن فنی حرفه ای به چه دردی میخورد

 

آموزش کاشت ناخن برای حرفه ای ها

 

آموزش ها شامل :
کاشت پودر و قلم
کاشت قالب
کاور
ترمیم
کاشت نمازی
کاشت نیچک
کاشت ترکی
کاشت گریم شامل :
کاشت فول گلس
کاشت همراه دیزاین دائم
همراه با تمامی جزئیات
تمامی کاشت ها در یک روز آموزش داده میشود

 

مکان همایش یک روزه کاشت ناخن

 

مدرس سرکار خانم مهسا پطرسیان ظرفیت این همایش فقط ۱۵ نفر میباشد فقط ۱۰ نفر دیگه جا هست 😍
جهت هماهنگی و اطلاعات از قیمت همایش تماس بگیرید
خانم ها این یک فرصت استثنایی حتی برای رفع اشکال ☺️
هرچه سریعتر اقدام کنید وقت کمه😁
محدوده غرب تهران صادقیه و ستارخان

 

انواع دیزاین کاشت ناخن ;

 

دیزاین گل برجسته ، گل خشک، مرمریت ، برجسته سازی ، سنگ سازی ، هلوگرام ، یونی کورن، تور ، گیپور ، مارابل ، واتر مارابل ، کروم ، شاتر کروم ، نگین ، استیکر ، لنز ، ابر و باد ، گل با ژل و رنگ اکرولیک ، خاویار و ….

 

چه کسانی باید کاشت ناخن با پودرانجام دهند؟

 

کاشت ناخن با پودربا توجه به اینکه مقاوم میباشد زمان زیادی لازم دارد که کاشت انجام شود و درهر بار ترمیم ، حدود یک ساعت تا یک ساعت و نیم زمان مشتری را می گیرد و هر انگشت به صورت جداگانه و زمان براحتیاج به سوهان کشی دارد، کاشت ناخن با پودر برای کسانی که وقت حوصله کافی برای این نوع کاشت را ندارند توصیه نمی شود.

 

بهترین ناخن کار غرب تهران کیست؟

 

آیا هر کسی میتواند کاشت ناخن انجام دهد؟

 

 به ناخن کار توصیه میشود کسانی که بیماری عفونی و قارچی دارند کاشت ناخن انجام ندهند چون این کار باعث می شود فرد پیشرفت بیماری خود را از چشم دور کند. کسانی هم هستند که مستعد عفونت هستند و سیستم دفاعی بدن ضعیفی دارند و چون آن ها خودشان مستعد تمام بیماری های ناخن هستند، با کاشت ناخن بیماری را تسریع می کنند.

 

مراقبت های بعد از کاشت ناخن

 

با اجسام آلوده تماس نداشته باشید، مراقبت کنید تا ضربه به ناخن‌های‌تان نخورد و در کارهای روزمره هنگام استفاده از مواد شوینده و آب تا حد امکان از دستکش استفاده کنید از تماس با مواد شیمیایی خوداری کنید

 

 
آیا کاشت ناخن پا خطرناک میباشد؟

 

از نگاه کلی تفاوت خاصی بین ناخن دست و پا تفاوتی وجود ندارد اما ناخن‌ها‌ی پا به دلیل اینکه در بیشتر روز در یک فضای بسته هستند، آسیب‌پذیرترند. رعایت بهداشت ناخن پا هم از ناخن دست دشوارتر است به همین دلیل کاشت ناخن در پا می‌تواند خطرناکتر باشد و توصیه میشود ناخن کار هنگام کاشت ناخن پا با دقت بیشتری کاشت انجام دهد. برای آموزش کاشت ناخن در غرب تهران محدوده صادقیه با مرکز کاشت ناخن غرب تهران تماس بگیرید .

 

 

کاشت ناخن چه مزیت هایی دارد؟

 

کاشت ناخن برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارند و قصد ترک این عادت بد را دارند یکی از مزایای کاشت ناخن می باشد.کسانی که ناخن های شکننده دارند کاشت ناخن انتخاب مناسب میباشد.

 

چرا اکثر ناخن کار ها کاشت ناخن پودری انجام میدهند؟

 

کاشت ناخن پودری از لحاظ زیبایی و مقاومت از محبوبیت خاصی بین ناخن کاران و مشتری های کاشت ناخن را دارد . رتبه اول در این حرفه به خود اختصاص داده است. در کاشت ناخن پودری اول ناخن مصنوعی را که همان تیپ است که از نقطه شروع کوتیکول ناخن می چسبند و به اندازه ای که دوست دارند کوتاه می کنند. بعد ضد قارچ زده و بعد شروع به زدن مواد کاشت روی ناخن می کنند. بعد از تمام شدن این کار، ناخن ها احتیاج به سوهان کاری دقیق و فراوان دارند تمام مراحل نکات ریز مخصوص به خود را دارد و به آسانی نوشته های ما نیست . برای همین است به خانم هایی که وقت و حوصله ی درست و حسابی ندارند روش کاشت ناخن پودری خیلی توصیه نمی شود. آموزش کاشت ناخن در غرب تهران با مدرک سازمان فنی حرفه ای با قیمت مناسب و با کیفیت خوب . برای ثبت نام با شماره تلفن های بالا تماس بگیرید.

بهترین کاشت ناخن در تهران چه نوع کاشتی است؟

کاشت ناخن خوب در تهران کاشتی است که علاوه بر، داشتن ظرافت و زیبایی باید دوام و استحکام بالایی  نیز داشته باشد. پیشنهاد ما به شما جهت انتخاب نوع کاشت ناخن بر حسب کار و مشغله شما متفاوت است. اگر شما شخصی هستید که کارها را با عجله انجام می دهید برای شما کاشت ناخن به روش پودر (اکرلیک) پیشنهاد می شود. کاشت ناخن با پودر انعطاف پذیر ترین نوع کاشت ناخن میباشد.
مواد کاشت ناخن به روش پودر(اکرلیک) با آب و هوای خشک مانند تهران سازگارتر است. در نتیجه باعث بهتر ماندن مواد کاشت ناخن می شود.

 

 

8 دیدگاه در “آموزش کاشت ناخن غرب تهران”

    1. پاسخ بهناز

      نه عزیزم
      بسترسازی تمیز و دور گیری تمیز باعث میشه کاشت تون هوا نگیره.

  1. سلام دخترا دلیل اینکه کاشت ژل لیفت میده و هوا میگیره چیه قبلا اینجوری نبود الان برا مشتری م اینجوری میشه😕

  2. سلام دوستان خوب من میخوام برم کاشت ناخون یاد بگیرم وسالن هم دارم کارای دیگه هم انجام میدم ولی میترسم یاد نگیرم یا الکی هزینه کنم با دومیلیون میشه لوازم بخرم یا بیشتر میخواد هزینه و آیا کار ناخن مثل تاتو و بقیه رشته ها سخته یانه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت توسط reCAPTCHA و گوگل محافظت می‌شود حریم خصوصی و شرایط استفاده از خدمات اعمال.